Another day has come.


Idag kommer Jenny & Livia hit! Ska bli riktigt mysigt å roligt!
Tror faktiskt att jag ska anstränga mig å baka något gott! Ja, till Jenny å mig i alla fall. Livia är lite för liten än.. Hon tycker nog bättre om mammas bröst ett tag till..

Igår var jag en sväng på Warfsholm å kollade in Eldkvarn. Såg bara slutet dock, men jag tror det var ungefär samma sak som att se hela konserten, dom blir lite tjatiga. Men har ni inte hört "Pojkar, Pojkar, Pojkar.." så tycker jag att ni ska ta hem den, för fy fanken vad den är bra. En sån låt som man inte kan sitta still till..
Sen var vi inne i baren å tog en öl, mamma, pappa, syrran, mammas kusin å hans sambo. Riktigt trevligt faktiskt!
Och hela tiden gick jag utan både keps å sjal å visade min härliga stubb på huvudet! Jag är modig jag!

That's it for now..

image39




Visste ni förresten att jag är tops-beroende...? Minst 2 gånger om dagen topsar jag mina öron...

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja modig är vad du är! Braveheart! Tusen tack för idag! Så skönt å komma ut lite å så skönt å få träffa en VÄN. Vi kom säkert hem från en överfull buss och nu grälar jag å david om namncermonin. HARMONI är väl inget ord som direkt gäller oss. Men vi vill båda att du ska sjunga iaf! Sköt om dig å hör av dig om hur det går med allt! kärlek och pussar

2007-07-26 @ 20:41:14
URL: http://leno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0