The BIG GIG.


Oh ja. Dagen är äntligen här!

Om en timme ska vi åka ner å köra sound-check. GUTT!! (Bra, schysst,  på svenska)
Börjar sakna mina klasskompisar!
Längtar så tills vi ska köra kåffe-in giget den 19:e Januari.
Har repat lite med syrran här hemma för det lär inte bli mycket till rep när jag kommer eftersom det är så få dagar..
Fix You med Coldplay. Jag älskar den låten och jag hoppas att jag kan göra ngt vettigt av den också!

Jag lyssnade på den hela tiden under perioden som jag väntade på operation.
När jag var nervös för hur det skulle bli efteråt.
Skulle jag bli förlamad? Kunde nåt annat gå galet under operationen?
Det var mycket tankar då. Men se! Så blev det så bra!!!

Ikväll ska jag leva...  PÅ RIKTIGT!!!

Love You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0