Jag har börjat acceptera min kropp.

Innan jag börjar så vill jag bara tacka Pillan för att hon finns för min syster när jag inte kan. Jag vill också tacka henne för att hon finns på Statoil med kaffe när jag behöver. Jag vill egentligen bara tacka Pillan för att hon finns och för att hon är den bästa tänkbara flickvännen till min syster. Så. Nu var det avklarat.

Ja, spelningen ikväll var över på typ 40 minuter och det var väl okej. Vi fick i alla fall 1500:- för det! Rätt ner i klasskassan.
Vi ska ju på vårturné. Och gissa vart?? Jajjemen.. Vi ska till Gotland i början av maj! FETT!
Ska bli så himla roligt! Vi ska köra konsert i Klinte kyrka, en gospel-spelning med kör. Och sen ska jag försöka få till en spelning på Rondo för Donnergymnasiet. Men vi får se! Vet ni någonstans vi kunde spela så hör av er! Vi kör ju inte bara gospel utan en massa annat också! Alltså.. vanlig musik..! =))

Jag har börjat tycka om mig själv. Jag vet att jag inte är världens smalaste. Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket längre. Jag är ju jag. Och många tycker om mig som jag är. Varför ska jag tänka på om jag ser tjock ut i ett par byxor eller inte?? Det är ju bara löjligt. Jag ser ju ut som jag gör. Och istället för att gå och må dåligt så är det väl bättre att bara gilla läget.
Fast nu när jag börjat acceptera min kropp är jag inte lika intresserad av bekräftelse hela tiden. 
Förrut har jag ju liksom legat med killar bara för att få bekräftelse och inte egentligen för att jag velat.
Det är rätt hemskt när jag tänker på det.
Det hela har i alla fall lett till att jag ogillar när Pär tar i mig nuförtiden. Jag får lite "flash-backs" och tycker att det är obehagligt. Det är jobbigt. Men det går väl över. 

Men vi kan väl avsluta med ett litet visdomsord från mig;

Ha inte sex med någon för att du behöver bekräftelse. Ha sex med någon om du är kåt!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

ja.. ni kan spela här i borlänge.. :D hemma hos mig.. :D ja kan bjuda er på kaffi o fika? hihi

2007-12-16 @ 18:42:47
Postat av: josefine

bra tänkt milla. precis rätt.. (: älskar dej

2007-12-18 @ 19:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0