God jul.



Ja, mina vänner.
Jag vet inte hur jag ska beskriva dethär.
Jag älskar att vara hemma och jag kan nog bara beskriva allt med ett ord: Kärlek.
För det är det jag känner mest hela tiden, 24/7.

Nu ska vi bort till Svenssons säga hej och God Jul.
Sen ska vi upp till kyrkogården och hälsa på farmor.
Och farfar, och mormor och morfar.
Dom vill ju också ha ett God Jul.

Sen blir det lunch hos Sonja & Tommy, min farbror och hans fru.
Det ska bli underbart att träffa dom efter deras hårda höst.
Sen kommer deras dotter ochhennes sambo okså.


Vi höres lite senare..

Men God Jul.

Och Kärlek till alla!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

God jul! Saknar dig galet mycket. Tänkte på dig imorse när jag hörde ordet: "Jadå"

2007-12-24 @ 11:40:07
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Postat av: Mariah

GODING! otroligt skönt att höra din röst igår! miss you! pusspuss

2007-12-26 @ 12:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0