År 2007



Ja. 2007 börjar närma sig sitt slut.
Känns som om man skulle vilja summera på något sätt.
Kort och konsist skulle man ju kunna säga att det har varit ett av det bästa åren i mitt liv.

Äntligen! Försvann mina kramper.
Varje nyår har jag tänkt att: - i år händer det! I år kommer kramperna att försvinna...
Bara för att hålla hoppet uppe..
Men så hände det! Som om jag träffat en ande i lampan.
Helt otroligt. Och jag lovar.. Jag ska vara tacksam i resten av mitt liv.
Aldrig ska jag glida i i vardagens vanliga lunk. ALLTID ska jag minnas att det inte alltid var självklart att bara gå ut på en promenad. Jag älskar mitt liv!


Så.. Nyårslöften.. Brukar vara samma varje år tycker jag, men i år kan jag i alla fall stryka "sluta röka" och "börja skolan".

Så nu återstår "bara":

*Gå ner 10 kg
*Göra förhållandet med Pär mer meningsfullt än vad det känns ibland (nu)
*Älska mig själv mer
*Vara en bättre medmänniska
*Ta vara på hösten genom att plugga eller jobba

Ja. det fick bli en snabb summering.
Mammas bror och hans fru dök just upp.
Jag är på typ 0 partyhumör och dessutom lite småkrasslig. Så jag ska bara vara hemma med mamma och pappa min farbor och faster ikväll.
Men för att parta upp det hela så har jag lockat mitt hår lite sympatiskt med några få lockar. Allt för stämningens skull.

Kära vänner, jag är ledsen om jag inte talar om hela tiden hur mycket ni betyder för mig.
Men ni är mitt allt, och utan er skulle jag inte vara den jag är.

Puss & Kram och Gott Nytt 2008!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott nytt år babe! tack för att du kommit in
i mitt liv det här året. du betyder mycket för mig! miljoner pussar och kramar!

2007-12-31 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0