Ännu ett Café.


Hej mina vänner!

Ännu ett musikcafé på solviks folkhögskola är slut.
Kvällens Tema var Stax vs. Motown.
Jag sjöng Come together som planerat. Då Tina Turners version.

På tisdag är det dags för ett nytt café men då är det julcafé. Ska bli supermysigt med en massa julmusik. Jag ska sjunga "Where are you Christmas" som Faith Hill har gjort. Den kommer från soundtracket till "The Grinch", eller Grinchen som den heter på svenska. En underbar sång.

På söndag är det dags för årets första lucia-tåg. Vi ska lussa på FUB's årliga julfest. Föreningen för Utvecklingstörda Barn. Det är så underbart att uppträda på såna fester. Det blir alltid så uppskattat!

Idag är det 2 veckor kvar tills jag kommer hem. Jag saknar er! Och jag älskar er!
Nu är det förresten klart med spelningen på warvet. Jag ska va med! =))

Lyssna gärna på Where are you christmas med Faith Hill. Den är fin.

Puss & Kram.

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0