1 vecka..


Yes. My Friends..

1 vecka kvar tills jag landar i Visby, faktiskt nästan på minuten.. =)

Ikväll är det dags för "Where are you christmas".. Fatirh Hill låten jag skrev om..
Det ska bli jättekul, men den är svår så det blir till att sjunga upp i tid.. =)
Ska få DVD:ar på allt vi gjort under hösten och ta med mig hem, så då kan ni alla få titta på hur jag har det och vad vi sysslar med här på skolan!

Längtar så till att få komma hem. Såg "Love Actually" i söndagskväll. På slutet är alla på en flygplats och alla får träffa sina nära och kära som kommer med flyget, och alla är såklart sådär superglada som man blir när man får träffa dom man älskar. Tror ni jag grät eller...!!!? STÖRTFLOD säger jag bara!! JAG VILL HEM!!!

Förresten så är Pär den bästa jag har. Jösses vad jag älskar den mannen!

I only want to be with you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0