You should have seen me wagging my tail!



Hej kära vänner!

Livet flyter på som om jag vore 15 igen! Allt är underbart och ingenting ska ta dethär ifrån mig!
Sov borta hos Johanna inatt. Första gången sen jag vet inte när jag kunde sova borta utan att behöva oroa mig för att det inte skulle fungera med kramper å mediciner å sånt! Helt underbart!
3 tjejer låg vi å sov bredvid varann inatt, jag Johanna & Jenny. Vi pratade tills vi somnade, och då menar jag verkligen precis till vi somnade... Jag tror t.o.m. vi somnade mitt i en diskussion!
Så härligt å få vara lite 15 igen!

Ikväll är de fotboll igen! Rasta fläsket, så att säga! (Ett av mina favorit-uttryck!)
Ska bli lika kul som vanligt! =)

Idag har det varit världens bästa väder! Jag fastnade i badringen ute i poolen, det kommer en bild här nere..
Och känn er inte dumma om det första ni tänker är "en val har fastnat" för så var det, och kändes det!!

Saknar Pärra.. Love you!

Kvällsdopp ikväll med Johanna! Ska bli kanon! Får väl se hur kallt de är....

Somsagt..
image43


Pärra & Jag!
image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0