Vem är jag nu?


Fan!

Nu är jag tillbaka i deppet.
Jag kommer gråta på flyget ikväll.
Jag hoppas att jag får ett eget säte så jag får gråta ifred.

Jag har knutar i magen.
Många små knutar som säger en massa saker som jag inte vill höra på.
Knutar som att jag borde flytta hem till Gotland igen, som säger att jag borde ta adjö av Pär.
Jag hatar knutarna, dom stör det liv jag hade tänkt att leva..

Blir det för jobbigt får jag väl flytta till skolan då, det är inte mer med det.
Men vad det känns konstigt.
Jag har ju glömt bort vem jag var innan allt dethär började.
Vem är Emilia utan kramper?
Helt plötsligt är jag stark, hur är man när man är stark då?
För att citera en av mina bästa vänner:
SVARA MIG DUUUUUUU, VEM ÄR JAG NUUUUUUUU?
JAG BARA UUNDRAAR, VEM ÄR JAG NUUUUUUUU?
image47

Dethär är när jag ramlade och slog i trottoarkanten...

Kommentarer
Postat av: jenny

ÄLskade! Du måste tänka på att funkar det inte så är det bara att flytta hem. Så kan jag å Livia vårda dig lite! Allting behöver ju inte va DEFINITVT. Och ja, du kan ju bo på skolan oxå, om de inte funkar med Pär!
Tänker massor på dig!
Här i lägenheten råder ännu dödstystnad. Fast förut blev vi tvugna att prata lite om Livia för idag har HON diarré! Stackars liten.
Jaja. Lycka till på färden nu å GRÅT INTE!
kärlek

2007-08-16 @ 11:54:35
URL: http://leno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0