Vardag



Ja, så var den jobbiga EMO-perioden över..
Någon dag varade den bara, man behöver sånt ibland..

Åker tillbaka till Skellefteå på torsdag med blandade känslor.
Är lite rädd för att jag inte ska klara skolan, tänk om jag bangar ur å ger upp..
Jag, vill, Jag vill, Jag vill klara det!!!

Har vart ute å motionerat idag igen, jag är duktig jag!
Mamma cyklade bredvid å jag sprang/gick.. Det gick faktiskt riktigt bra! 5 km..!

Funderar på dethär med att sommaren snart är slut.
Känns verkligen jättekonstigt.
Annars när det är i slutet av sommaren, då brukar jag längta efter kylan, att få kura ihop sig i soffan med tända ljus och bara mysa.
Men det gör jag inte nu! Jag vill ha MEEER!! Mer av allt. Sol, strand, gotland, vänner, ALLT!!!
Men, nu börjar skolan på måndag och då är det dags att ramla in i en vardag igen..
Även om det ska bli skönt med en vardag igen.. ADHD som man har.. =)

Kära Öbor, tro nu inte att jag inte kommer sakna er! För det kommer jag att göra gräsligt mycket!
Och det känns hårt att säga det, men jag kommer nog inte tillbaka förrän till jul..
FÖRLÅT!!!
Men höstlovet ska jag antagligen spendera i Gambia med Pär, och resten av tiden måste jag ju gå i skolan..
Och det kostar att ta sig hit, man kan inte bara åka ner på en långhelg. Kanske om jag blir miljonär..

Känns sorgligt att inte få följa Livias första år i livet, men jag kommer ju TILLBAKA!


Det får va allt för idag, pussar å kramar till er alla!

Kommentera mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0