Soligare idag..



Well... Lite soligare idag!
Då blir man lite gladare!

Ikväll är det fotboll med släkten som gäller.. Jag har hittils inte lyckats ragga upp några dojjor, men kanske att Margitas passar.. vi får väl se..
Det enda jag har är mina guldiga flipp-flopp tofflor, och det känns som att mina tår kommer flyga av om jag ska spela med dom mot min släkt.
Det ska i alla fall bli grymt kul å spela fotboll! Vi gör det varje år, precis som vi kör Bomben nere på hamnen..

Pär kommer inte hit, han blir tvungen att jobba hela augusti, och jag börjar ju skolan så senare än 20 augusti funkar inte.. Jag blir så arrg!
Men nu kom jag på att han får helt enkelt räkna ut hur mycket resan hit skulle kostat, och lägga dom pengarna i våran resekassa! Det blir hans straff!

Hej å Hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0