några minuter till godo..



Hej kära vänner!

Några minuter till har jag nu..
Det finns typ 5 datorer i skolan som finns tillgängliga jämt, resten är låsta när det inte rä lektioner där..
Och de 5 datorer som finns då är alltid upptagan av människor som sitter å spelar CS, jag tror jag blir tokig!
Men idag fick jag lunch innan dom så när dom kom till matsalen så sprang jag hit såfort jag kunde!!!

Dagarna rullar på med stormsteg.. Har alltid något och göra.
Brukar stanna kvar på skolan och ha idrott, sen äter jag här och tar bussen in till stan/hem vid 18..
Pär är ju ändå och jobbar i Umeå halva veckorna så då spelar det ändå ingen roll..
I eftermiddag är det styrketräning som gäller, ska bli kul faktiskt!
Jag hade helt glömt bort hur bra jag mår av att röra på mig.
Nu när jag kan röra mig fritt är det helt otroligt roligt att sporta lite!

Allt med min kära sambo har löst sig och allt är alldeles bra igen.
Det går ju uppenbarligen i vågor... Så vi får väl se om de blir fler nergångar..
Men just nu känns det helt okej och det är ju det som är toppen!

Har fått ett brev av Chefsläkaren på Visby Lasarett. Hon vill utreda hela min sjukdomshistoria och hur det kunnat blivit som det har blivit..
Ska på möte med typ ALLA inblandade nästa gång jag kommer till Gotland igen..
Nog för att det inte kommer bli förän till Jul.. men ändå!
Jag hoppas verkligen att jag ska få en ursäkt!

Det får vara allt för nu..

Puss & Kram till alla er därute i världen!

Kommentarer
Postat av: Klara

Stort leende här!

2007-09-01 @ 20:30:36
URL: http://goldline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0