Jag kan i alla fall skjuta!



Spelningen igår gick alldeles utmärkt! Syster va såå duktig, det blev riktigt röj faktiskt!! Mycket folk och inga bråkstakar, bara människor som hade roligt!
Det var till å med så det inte fanns sittplatser till alla! Nytt rekord för den lilla puben i stada!

Har förresten undvikit att ta upp hur det gick i "BOMBEN" (The Big Splash).... Jag hamnade nämligen på en blyg 7:e plats..
Sämst hittils, annars har jag alltid hållit topp 5...
Ja, ja... Jag kan väl inte rå för att jag har haft en hjärntumör.. (Hrm.....)

Ikväll är det i alla fall fotboll igen med släkten, och det är jag i alla fall bra på, även om jag inte har konditionen till att springa som en tok fram å tillbaka, å alltid vara på en "rätt" placering.. Ja tycker i alla fall det är jättekul ändå!
Jag kan i alla fall skjuta! =)


Just nu är Egypten hett.. kanske blir där vi hamnar i höst... =)

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0