Harry Potter



Ny musikrekomendation.. Nisse Hellberg!
Var på Warfsholm igår och kollade in honom och hans band, jesus vilket drag!

Först idag har jag skaffat ett nedladdningsprogram, ja, jag vet att det var på tiden..
Men jag tror inte jag kommer härifrån nu, jo, ikväll måste jag för då ska jag se Harry Potter - And the order of Phoenix! Åh, så jag längtat!

Igår jobbade jag lite faktiskt.. Fick sitta som affärsbiträde i en litet kyffe härborta i klinte som säljer hanverks-prylar.. Jag sålde inte en enda grej på 6 timmar.. Det tyckte jag va bra gjort! Jga fick ju betalt per timme så mig gjorde det ju inte så mycket!

Idag har vi kalas här, Nicole, min kusin fyller 19, så det kommer en massa folk sen vid halv sju tiden skulle jag tro, innan bion. Trevligt med kalas!

Har betsällt flygbiljett nu.. 16 augusti vart det, fanns ingen senare.. Skit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0