Goodbye!


Gud, jag vet inte hur jag ska klara dethär!
Men jag har så många med mig i sinnet, så jag hoppas att det går ändå..
Jag känner er alla i ryggen och det får mig att kämpa lite till..
Vi får väl se när jag kommer tillbaka igen helt enkelt.
Kanske om en vecka, kanske till höstlovet, kanske till jul..

Drömde inatt igen att jag födde barn, 5:e natten i rad..
Men dom säger ju att man drömmer att man får barn när man går in i ett nytt skede av sitt liv, å herregud vad det stämmer just nu!!

Å gud... Bara 20 minuter tills vi åker..
Jag har sagt förr å jag säger det igen, gud vad jag kommer lipa!!!
Men eftersom jag måste övertala mig själv att allt kommer gå bra och att vi kommer ses igen så får jag ju helt enkelt skriva med det igen..
Å snart ses vi ju igen! Ingenting å lipa för! Och allt kommer gå sååå bra i skellefteå, skolan kommer va så himla rolig, å jag kommer va så kär i Pär, oj vad det ska bli bra!
Suck...

Och inte kommer jag kunna blogga lika ofta heller..
Men jag ska försöka så mycket jag bara kan!


Jag älskar er så in i bänken, ni är ju mitt liv!
Dom jag vill vara med!
Så var det negativa över mig igen.

Bäst å sluta innan det blir värre..
Vi hörs när jag är däruppe!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Klara

Vi älskar dig också!<3

2007-08-19 @ 14:01:23
URL: http://goldline.blogg.se
Postat av: johanna

Miss you babycakes!

2007-08-19 @ 16:01:21
Postat av: dumbo

KOM IHÅG
bara
en
stund
i
taget!
och vardagen kommer ifatt oss var vi än bor eller gör.
så...
EN liten STUND i taget.
du vet. tänker på däj.
;-)

2007-08-21 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0