Den öde stranden.


Ja, kära vänner. Då var det dags igen.
Norrut imorrn kl.18:20.
Jag ser fram emot skolan, det ska bli roligt!
Kommer sakna denna sommar väldigt mycket.
Kommer sakna mina vänner väldigt mycket.



Sommarn dör, det är därför jag är ledsen ikväll.
Jag kämpar vid dess sida men hösten känns i kvällningen.
Öde strand, möter vågen när den slår mot land.
Kvar finns inga sommarbarn, bara fiskaren med sitt garn,

Sommarbarn. Sommarbarn aktar sina ben.
Hon blir rädd då våg blir kall, blir då rädd för vågens svall.
Mitt kärleksbarn tar med sig sommarn när hon far till stan.
Kvar blir bara ensamhet, ensamhet och enslighet.


image46

Kommentarer
Postat av: Hp

vacker bild.

2007-08-16 @ 11:13:22
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0