UTMANING!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange
reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista av deras
namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta
dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag brukar få orgasm efter typ 1 minuts samlag.
2. Jag vill vara i både i skellefteå och på gotland med mitt liv.
3. Min högsta önskan är att få skaffa barn.
4. Jag blir väldigt lätt orolig.
5. Jag är fruktansvärt mörkrädd.
6. Jag kan inte leva utan Pär.


1. Josefina
2. Pär
3  Jenny.T
4. Klara
5. Josefine.S

Kommentarer
Postat av: kusin

är josefine s jag eller ?

2007-08-22 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0