Mitt bästa för dig.



Börjar längta hem lite.. Saknar Pär. Kanske åka hem i veckan?
Kanske borda boka flyget nu så det blir klart. Tisdag? Onsdag? Torsdag? Fredag?
Åhh.. jag vet inte.. Så skönt å va här med lite känt folk omkring sig. Borde nog spendera dagen borta vid Moster å Morbror å mina kusiner.. Eftersom jag åker hem snart.. Nu bestämde jag det.

Jag vill verkligen bo på två ställen. Jag önskar att jag vann en massa pengar. Då kunde jag pendla och ha två boenden. Hur härligt hade inte det varit? Då kunde man ha som när folk åker ut på landet till deras stugor. Då åker jag till Gotland till en lägenhet. Det hade varit bra. Önska kan man ju alltid...

Har börjat tveka inför operationen. Nu mår jag ju liksom bra med medicin. Då känns det ju lite onödigt att äventyra mig med en operation som dessutom kan göra mig förlamad i ena benet. Jag menar, säg att jag opererar mig och sen blir förlamad i ena benet. Hur mycket skulle jag inte ångra mig då? Om jag egentligen hade det bra som det var, men var tvungen att äta medicin. Jag äter ju hellre medicin än är förlamad i benet..

Tror att jag blir nere på Gotland hela sommaren faktiskt. Ska försöka att skaffa mig ett litet sommarjobb tror jag. Här på ön alltså. Det had evarit bra. Så kunde Pär komma ner till mig och bo med mig i mammas och pappas friggebod. De hadd vart grajj de...

Bilden är förövrigt på min tatuering..

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0