Bokat flyg.

 
image8

Vaknade lite halvt om halvt imorse och kände mig ensam.. Kom på att det måste varit för att min syster inte va hemma.. Hon brukar ju vara i rummet intill när jag är här hemma hos mamma & pappa.. Syster håller på att bli stor hon med..

Vaknade lite senare igen, tittade ut.. Världen håller på att bombarderas av snöflingor stora som snöbollar!! Ja, jösses.. Man behöver inte vara i Skellefteå för att få se snö såhär års.. Men på fredag ska det bli 18 grader å sol här på gotland. Det läste jag nyss på vädersidorna.

Nästa steg i uppvaknandet var en GIGANTISK mensflod.. Och jag som alltid har en GIGANTISK mensvärk första dagen. Den är inte mildare än vanligt idag, så fram med ipren och ett ordentligt ihopbitande. Det är mitt recept.

Jag har i alla fall bokat flygbiljett nu. Insåg att det var det som krävdes för att jag ska komma iväg. Annars kommer jag gå här och flytta fram datumet hela tiden... Nån måtta får det va.. Åker hem på fredagmorgon i alla fall. Flyget går vid 09:20. Landar i Skellefteå 13:50. 3 timmar på Arlanda.. IGEN! Det är så himla kul.. =I

Ska nog gå och sola sen.. Jag tror jag behöver det.. Jag blir alltid lite gladare då! =)

Satt förresten och lirade gitarr med syster och pappa igår.. Det var verkligen jätteroligt! Jag som trodde att jag hade glömt bort allt.. men det kom tillbaka.. sakta men säkert..  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0